Reklamace

Reklamaci můžete uplatnit do 24 měsíců ode dne zakoupení zboží.


Přesný postup reklamace zboží

1. Vytiskněte a vyplňte prosím Formulář na reklamaci zboží, který si můžete stáhnout ZDE. Pro správné a včasné zpracování reklamace doporučujeme přesně popsat důvod reklamace a uvést správné číslo účtu pro vrácení peněz.

2. Zboží vložte prosím do původní krabice spolu s reklamačním formulářem a krabici pečlivě přelepte.

3. Objednejte si prosím DPD kurýra pomocí objednávkového formuláře na adrese www.vermont.cz/kuryr.


Za okamžik podání reklamace se považuje okamžik doručení reklamovaného zboží spolu se všemi zákonem stanovenými doklady na naši adresu.

My vaši reklamaci zaevidujeme, o čemž vás budeme informovat.

 

Ve lhůtě do 3 dnů vás budeme kontaktovat s rozhodnutím, jak byla vaše reklamace vyřízena. V případě, že bude potřeba složitější technické zkoumání zboží, se lhůta posouvá na 30 dní. O všem vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

 

Celé znění Reklamačního řádu naleznete ZDE.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle 210 012 200 nebo emailem na: info@vermont.cz.